ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום דרמטי על פרוייקט עמד האיראני

    איתי גדסי 5 Comment on ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום דרמטי על פרוייקט עמד האיראני

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי איראן שיקרה בכל הקשור לפיתוח יכולות גרעיניות על העולם והוא מציג ארכיון אדיר שישראל הצליחה לשים עליו את ידה | הכירו את פרוייקט עמד

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום ואמר: "נציג לעולם מידע שלא נחשף אף פעם. מדובר בהישג מודיעיני מן הגדולים שידעה מדינת ישראל. כיון שאני רוצה שהקהילה המודיעינית תבין את הדברים אתחיל באנגלית".

    "הערב אנו נחשוף הוכחות נחרצות על תכנית הגרעינית של איראן שהיא מסתירה במשך שנים מהקהילה הבינלאומית. ארכיון אטומי סודי. התיקים הגרעיניים. איראן שמכחישה את הטענות שהיא רוצה להשיג נשק גרעיני".

    "אין לנו שום כוונה להשיג נשק גרעיני" אמרו בכירי איראן. היום אני בא לומר שאיראן משקרת ובגדול. אחרי שהם חתמו על הסכם הגרעין ב-2015 איראן העמיקה את מאמציה להסתיר את תכנית הגרעין שלה".

    נתניהו מציג תמונה בה נראה הכור האטומי האיראני שלדבריו איראנים מעטים יודעים על כך. אבל גם מעט ישראלים" הוסיף נתניהו. "החומר שנמצא בתוך הכספות הללו השגנו אותו. נתניהו מציג קלסרים רבים שנמצאים לידו והיו במסווה ותקליטורים רבים המוכיחים את איראן הגרעינית".

    נתניהו מציג תרשימים ודברים הכתובים בתוך המידע הרב שאספו בישראל. "הם קוראים לפרוייקט עמד. זהו פרוייקט שמטרתו לייצר נשק גרעיני. לתכנן, לייצר ולבחון 5 ראשי נפץ גרעיני במשקלי 10 טון כל אחד. זה כמו חמש פצצות מהירושימה".

    נתניהו מציג מסמך רשמי של איראן שרשום בו את התכנון לפרטים. "ניתחנו את הקבצים ומצאנו בו חמש אלמנטיים לפיתוח נשק גרעיני בידי איראן. בהמשך הציג נתניהו תרשים ובו כיתובים הכוללים את הצנטרופוגות".

    "אני לא צריך להזכיר לכם שאיראן מרחיבה כל הזמן את יכולות של הקילומטרים שיכולים להגיע הטילים שלה. במסמך שהציג ראש הממשלה נתניהו נראים תכתובות בהם נכתב שיש לבצע את הפרוייקט בשני שלבים. נסתר וגלוי. נסתר תחת הכותרת "פיתוח מדעי".

    "לא מסתירים אלפי צנטרפוגות מתחת להר כדי לפתח ציוד רפואי" אמר נתניהו.

    "התכנית לאנרגיה גרעינית חייבה את איראן לחשוף בפני הסוכנות הכל לגבי התכנית הגרעינית שלה. תנאי מפורש בהסכם, ב-2015 איראן פרסמה מסמך. איראן יכלה להגיד את האמת. איראן הכחישה באופן מפורש את קיומו של פרויקט עמד. החומרים מוכיחים שאיראן מימהנה את הפרוייקט עמד לפיתוח נשק גרעיני ופיתחה אותו".

    "בנוסף, איראן אמרה: לא נעשתה שום עבודה עם MPI. האמת שאיראן פיתחה תכנית טכנולוגית מורחבת לאנרגיה גרעינית. מה שהראיתי כאן זה חלק קטן ממה שעוד קיים".

    "מה שעולה זה 1. איראן שיקרה על כך שמעולם לא היתה לה תכנית גרעינית. 100 אלף תכנית סודיים מוכיחים זאת, 2. איראן המשיכה אחרי ההסכם לפתח גרעין לשימוש עתידי. 3. איראן שיקרה על העבודה עם MPI".

    נתניהו אומר: "4. הסכם הגרעין מבוסס על השקרים של איראניים. יש פה תיקים שמוכיחים זאת".

    נתניהו משמיע את שר החוץ האיראני זריף שאומר "האם אנחנו רצינו לפתח פצצה?". ועונה: "כן. רציתם".

    "ההסכם נתן להם אפשרות לפתח איראן ולהתקדם בכך".

    נתניהו מסיים את דבריו ואומר: "זה הסכם גרוע ביותר היה אסור להגיע להסכם הזה. בעוד כמה ימים הנשיא טראמפ יקבל את החלטתו מה לעשות עם ההסכם. אני מאמין שהוא יעשה את הדבר הנכון לארה"ב ולישראל והדבר הנכון עבור שלום העולם".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מה שלא מובן, מה זה כל הביטחון שראש הממשלה משדר במהלך הנאום? הרי יתכן שהם כבר מחזיקים בפועל בפצצות אטום, ואם כן איך אפשר בדיוק להתעסק אתם? יכול להיות גם שיש להם פצצות מוכנות שכבר קבלו מצפון קוריאה, ואולי גם סוריה מחזיקה בכאלו וכל הסכם השלום בין הקוריאות אינו אלא מסווה לפעילות הפוכה, ותרמית של קים ג'ונג און הערמומי שבשביל כסף ואספקה למדינה המורעבת מוכן לעשות הכל.
      ה' ישמור וירחם.

    2. 4

      כנראה שמנהיגי העולם, אובמה ואירופה בראשם נתנו לאירן בהסכם זה את הרשות לנסות להשמיד היהודים חסושלום – אבל הקב"ה מיד הפיל את אובמה ואת הקואליציה ההרסנית שלו והביא את טרמפ מוקיר היהודים …

    3. 3

      שלא אחד בלבד… והקבה מצילנו מידם!!!!!!

    4. 2

      הודו לה' כי טוב! הקב"ה אנחנו אוהבים אותך!!!

    5. 1

      זה מזכיר לי את ערב מלחמת ששת הימים